آشنایی با دوره ها


پرداخت

ورود به دوره بخش اول

پرداخت

ورود به دوره بخش اول

ورودبه دوره بخش دوم

دوره های آموزش زبان انگلیسی سایت ایلرنی

برای آشنایی با این دوره، لطفا به سوال و جواب های ذیل که بسیار پرسیده شده اند توجه نمایید.

دوره های آموزشی سایت ایلرنی شامل 2 سری کتاب

topnotch و complete IELTS می باشد که به آموزش و تقویت زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته و در ۴ مهارت اصلی می‌پردازد.

دوره های آیلتس به چه صورته؟ چند جلسه ست؟

دوره های آیلتس

سه کتاب داره

هر کتاب حدودا 60 جلسه س

هر ترم شامل 30 جلسه - یعنی هر کتاب 2 ترم هست

IELTS 4A و IELTS 4B

IELTS 5A و IELTS 5B

IELTS6A و IELTS 6B

عکس کتاب های آیلتس آموزشگاه مجازی ایلرنی کلاس های آموزشی مجازی

کتاب قرمز و بنفش فقط به صورت خصوصی برگزار میشوند.

در این دوره به آموزش برای کسب نمره 4 تا 5 در آزمون آیلتس (IELTS Complete Bands 4-5) می پردازیم. این مجموعه که کاری است از انتشارات دانشگاه کمبریج سعی دارد با ارایه تمریناتی در جهت تقویت دانش زبانی به آمادگی داوطلبان امتحان آيلتس برای کسب نمرات بالا کمک نماید. 

همانطور که می دانیم، امروزه آزمون آیلتس به یکی از مهم ترین آزمون ها در جهت تعیین سطحزبان انگلیسی داوطلبان آن که اکثر جویندکار کار در خارج از کشور و یا ادامه تحصیل دهندگان هستند، می باشد. این آزمون دارای نمراتی مابین 1 تا 10 است. نمره ی مد نظر اکثر دانشگاههای معتبر و مشهور نمره ای بالای 6 تا 7.5 می باشد. کتاب کار حاضر سعی دارد این سطح را به 4 تا 5 برساند.

کتاب حاضر، جزء مجموعه اي جديد جهت آماده سازيِ داوطلبان آزمون «آيتلس» در سطح «متوسط» B1 مي باشد. به بهترين شکل ممکن، تمرينات کلاسي امروزي را با موضوعات جوان پسند و جذاب (مهيج) ترکيب مي نمايد. به گونه اي طراحي شده که «تفکر پرسش گر» را براي آزمون «آيتلس» به داوطلبان معرفي مي کند. راهکارها و مهارت هايي عرضه مي کند که دانشجويان را در مسير کسب بالاترين امتياز در تمام قسمت هاي آزمون، راهنمايي خواهد نمود.

خرید پستی کتاب:

Complete IELTS combines the very best in contemporary classroom practice with stimulating topics aimed at young adults wanting to study at university. The Student's Book with answers contains 8 topic-based units with stimulating speaking activities, a language reference, grammar and vocabulary explanations and examples, to ensure that students gain skills practice for each of the four papers of the IELTS exam. The with Answers edition contains recording scripts for the listening material and complete answer keys. It also includes a complete IELTS practice test to allow students to familiarise themselves with the format of the exam. The CD-ROM contains additional skills, grammar, vocabulary and listening exercises. Class Audio CDs, containing the recordings for the listening exercises, are also available.

دوره های تاپ ناچ:

هر کتاب یک ترم ۱۰ تا ۱۲ جلسه و به اندازه ۱۰ هفته یعنی دو ماه و نیم طول میکشد: اگر کلاس خصوصی بگیرید سرعت این دوره را شما تعیین میکنید.

Topnotch  fundamental A (مقدماتی)

Topnotch  fundamental B

Topnotch 1A , Topnotch 1B

Topnotch 2A , Topnotch 2B

Topnotch 3A , Topnotch 3B

آموزش مجازی اینترنتی کتاب های تاپ ناچ فلش کارت ویدیو های آموزشی

آموزش مجازی اینترنتی کتاب های تاپ ناچ فلش کارت ویدیو های آموزشی

-کسانی که پکیج طلایی خریداری میکنند هر هفته یک جلسه ی آنلاین رفع اشکال، با استاد،  روی اسکایپ دارند. در پکیج نقره ای این کلاس به صورت عمومی برگزار میشود. در این کلاس تمام فعالیت ها و تمرین های کتاب به ترتیب انجام میشود.

- اتمام هر کتاب  کامل حدود 5 ماه طول میکشد. (هر نیم کتاب ۲ ماه و نیم)

-کسانی که پکیج طلایی تهیه میکنند در هفته 3 تا صدا به استاد میفرستند و استاد تصحیح میکند و به  آنها بر میگرداند.تمرین هایی مثل روخوانی ، اسپیکینگ و  مکالمه

-استاد صدای زبان آموز را از همه نظر تصحیح میکند. مثلا از لهجه یا تلفظ یک لغت گرفته تا گرامری که در یک جمله به کار رفته.

زبان آموز می تواند بعد از اتمام آموزش تاپ ناچ، همراه با کتاب های Summit بر زبان انگلیسی تسلط بیشتر و بهتری پیدا کند. کتاب های "سامیت" دارای سطوح بالایی هستند، به همین دلیل باید یادگیری زبان انگلیسی را ابتدا با تاپ ناچ شروع کنید و بعد با Summit آموزش را کامل کرده و به پایان برسانید. این مجموعه، ۴ مهارت اصلی زبان انگلیسی را تقویت کرده و سطح یادگیری زبان آموزان را افزایش می دهد. با توجه به این روند آموزشی و در نظر گرفتن کتاب های مختلف برای تمامی سطوح، Top Notch را می توان مطرح ترین دوره آموزش زبان انگلیسی نامید. بسیاری از زبان آموزان و علاقه مندان به زبان انگلیسی، با تاپ ناچ آشنا هستند و علاقه دارند که زبان انگلیسی را به صورت کامل و با این مجموعه فرابگیرند.

یکی از دلایل پرمخاطب بودن این مجموعه، روش خوب آموزش این کتاب ها می باشد. کتاب Top Notch برای تمامی سطوح (مبتدی – متوسط – پیشرفته) مناسب است و همچنین دارای فایل های نرم افزار و PDF می باشد. تمامی سطوح این دوره کامل آموزشی، دارای Student Book – Teacher's Book و فایل نرم افزار می باشد اما برخی از سطوح علاوه بر موارد گفته شده، دارای فایل صوتی و Work Book نیز می باشد. همیشه برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی، باید فرض کنید که قصد زندگی در خارج از کشور را دارید و نحوه صحبت کردن و برقراری مکالمه برای شما بسیار اهمیت دارد. مجموعه فوق، از انتشارات لانگمن Longman و دارای لهجه امریکن American  می باشد.

The six- Level TOP Notch program makes english unforgettable through multiple exposures tolanguage, numerous opportunities to practice it, and systematic and intensive recycling.  Goals – and achievement – based lessons with can – do statements enable students to confirm their progress.

Top Notch prepares students to communicate in English with a diverse array of speakers around the world who have a wide range of native and non- native accents. An emphasis on cultural fluency enables students to navigate the social, travel, and business situations that they will encounter in their lives.

 

Top Notch یکی از بهترین، کامل ترین و معروفترین مجموعه های آموزشی انگلیسی به شمار می رود. در این مجموعه آموزشی همه مهارت انگلیسی شامل Speaking، Listening ،Writing و Readingg به صورت  کامل و گام به گام آموزش داده می شود. علاوه بر مهارت های ذکر شده زبان آموزان با مطالعه این مجموعه به دانش گسترده ای در زمینه واژگان و اصطلاحات پرکاربرد روزمره انگلیسی زبانان و نیز تلفظ صحیح انگلیسی دست پیدا می کنند. این مجموعه ویرایش دوم از مجموعه های منتشر شده و در قالبکتاب و فایل صوتی و نرم افزار برای همه سطوح آموزشی (مقدماتی – پیشرفته) برای زبان آموزان غیر انگیسی زبان از سوی انتشارات لانگمن تهیه و تدوین شده است.

مجموعه تاپ ناچ شامل کتاب و فایل صوتی و نرم افزار اینتراکتیو می باشد. کتاب های ارائه شده در قالب فایل pdf و مشتمل بر کتابهای Student Book-Teacher's Book-  Work  Book است. کتاب های دانش آموز مشتمل بر ۶ کتاب مجزا است. کتاب Fundmental که شامل آموزش اصول و نکات ضروری و اساسی در انگلیسی است، برای زبان آموزانی است که از سطح پایین تر از سطح مقدماتی هستند. مطالعه این  کتاب قبل از شروع دوره کمک بسیاری به کاربران برای به حد نصاب رسیدن دانش انگلیسی برای شروع دوره می کند. یکی از ویژگی های مجموعه آموزش بر اساس زندگی روزمره انگلیسی زبانان طراحی و ارائه شده است. کلیه فایل های صوتی مجموعه نیز با لهجه اصلی شهروندان امریکایی ضبط شده است که کمک بسیاری به تقویت و آموزش تلفظ و لهجه زبان آموزان می کند. کاربران عزیز با مطالعه مجموعه به صورت خودآموز و همچنین در کلاس می توانند به نتایج فوق العاده و باور نکردنی در بحث آموزش انگلیسی دست  یابند.

کتاب های Top Notch 1-2-3 نیز هر یک برای دوره های مقدماتی- متوسطه و پیشرفته طراحی شده اند. علاوه بر این ها مجموعه دارای دو کتاب Summit 1 – 2 است . سامیت ها پس از پایان دوره آموزشی و برای افزایش و تسلط بیشتر بر مهارت های فراگرفته شده طراحی شده اند. قابل ذکر است، فایل های صوتی مجموعه منطبق بر فایل پی دی اف و برای آموزش مهارت شنیداری و آموزش تلفظ انگلیسی زبان  آموزان ارائه شده است. 

 دوره داستان

هدف از این دوره این است که در خلال داستان های انگلیسی زبان آموز به مرور و تقویت قابلیت های زبانی خود میپردازد.

در این ترم شما 4 داستان دارید  که در 4 درس مجزا قرار گرفته

داستان ها هر کدام شامل یک سری از ویدیو های آموزشی و تمرین و تست برای تحکیم یادگیری گرامر، لغت و جمله سازی میباشند.

زبان آموزا یادگیری زبان رو با داستان شروع میکنن. در این ترم شما بعد از تماشای ویدیو های آموزشی و گوش دادن به فایل های صوتی، یک سری تست و تمرین روی سایت هم انجام میدید. از جمله تمرین speaking که شما  با  روخوانی و تعریف کردن داستانی که چندین بار شنیدید به صورت خودکار شروع به صحبت میکنید. در این ترم هر درس شامل چندین ویدیو آموزشی و چندین فایل صوتی هست که توسط استاد تدریس شده- تست و تمرین هایی هم روی سایت قرار داره که به شما در تحکیم و بهبود یادگیری تون کمک میکنه


سوال: دوره های حضوری بهتر است یا غیر حضوری؟
جواب:به خود شما بستگی دارد

مزایای دوره غیر حضوری عبارتند از:
– نیاز نداشتن به رفت و آمد

– نیاز نداشتن به تنظیم وقت زبان آموز با زمان کلاس
– اطمینان از داشتن بهترین استادها
– دسترسی به منبع آموزشی در همه جا و همه زمان
– نداشتن اضطراب حضور در کلاس
– سریع، ساده و ارزان بودن
–  تمرکز بیشتر برای صحبت کردن و ضبط صدا و ارسال به استاد

منابع و مطالب آموزشی جذاب و جالب

و دیگر موارد از آن استقبال می نمایند.

شما در دوره غیر حضوری سایت آموزش زبان انگلیسی ایلرنی، به بهترین منابع آموزشی تهیه شده توسط استاد در هر زمانی از روز بر روی گوشی موبایل دسترسی دارید.

 اگر به دوره حضوری  علاقه مندید برای شما در تهران کلاس های خصوصی برگزار میکنیم.که پیشرفت شما در این کلاس ها باور نکردنی است!!!

یک جلسه در هفته کلاس حضوری برگزار خواهد شد و در طول هفته از آموزش مجازی بهره مند خواهید شد.

(تلفیقی از آموزش حضوری+آموزش مجازی)

این دوره چه چیزی به من می آموزد؟
در این دوره تمام مهارت های اصلی زبان، شامل:

– مهارت خواندن ( Reading )
– مهارت نوشتن (Writing )

– مهارت شنیدن (Listening )

– مهارت صحبت نمودن (Speaking ) 

توسط:

ویدیو های آموزشی + فلش کارت های لغات روی گوشی + فلش کارت تصویری اصطلاحات + کوییز و بازی آنلاین + جلسات اسپیکینگ آنلاین + ارسال صدا و تصحیح توسط استاد + ارتباط مداوم  با استاد در تلگرام

آموزش زبان انگلیسی

 

آیا شما گرامر هم یاد می دهید؟
بله همراه با تمام قوائد و نکات ریز

من می خواهم فقط صحبت کنم به بقیه چیزهای زبان کاری ندارم!

 دوره ی Topnotch fundamental مخصوص افرادیست که سطح زبانی پایین دارند .لذا تمرکز این کتاب بر روی  تقویت مکالمه برای اهداف روزمره یا مسافرت و نیازهای اولیه ی زندگی در یک کشور انگلیسی زبان می باشد!

آیا آموزش تضمینی هم دارید؟

بله کلاس های تضمینی با شرط قبولی شما در آزمون های بین المللی به صورت خصوصی-حضوری در تهران برگزار میشود.

شما در آزمون تعیین سطح شرکت می کنید و ما مشخص میکنیم که به چند جلسه آموزشی نیاز دارید تا نمره مورد نظر را بگیرید. پس از اتمام دوره در صورتی که در آزمون بین المللی شرکت کردید و کارنامه عدم قبولی توسط زبان آموز ارائه میشود و آموزش  یک نیم دوره دیگر ادامه می یابد تا به نمره مورد نظر برسید.( که این مورد بعید میرسد چرا که 100% زبان آموزان متاهد ما توانسته اند مدارک زبان بین المللی خود پس از طی دوره تعیین شده دریافت کنند.)

این دوره مناسب چه افرادی است؟
– این دوره مناسب همه سنین و همه افرادی می باشد که آشنا به کامپیوتر و موبایل هستند
– همه علاقمندان، بازرگانان، مهاجرین،توریست ها و  دانشجویان
– کارمندان و کسانی که وقت و حوصله ترافیک را ندارند.
– کسانی که می خواهند در وقت خود صرفه جویی کنند.

- افرادی که میخواهند محتوای کلاس را مجددا در طول روز مرور کنن.



چه چیزی سایت ایلرنی را متمایز می کند؟

حتی اگر تا به حال انگلیسی حرف نزده باشید، شما پس از طی اولین دوره به راحتی انگلیسی صحبت میکنید و درس هایی که آموخته اید را بازگو میکنید.

 

برای موفقیت در این دوره باید چه کاری انجام دهم؟

 کافیست هر روز در تمریناتی که از شما خواسته شده شرکت نمایید و تمرینات را انجام دهید.

 آیا نوشتن (writing) من تقویت می شود؟

.شما در طول ترم تمرینات زیادی انجام میدهید.

آیا شما در طول دوره با ما در ارتباط هستید؟
بله، زبان آموز  هر روز با استاد در ارتباط است و آزمون های او تصحیح میشود

 

 

 

 

 

من در خارج از کشور زندگی می کنم آیا امکان یادگیری و شرکت در کلاس ها برای من وجود دارد؟

بله، کافیست که در سایت ما عضو شوید و هزینه کلاس را پرداخت کنید.

چه امکاناتی برای این دوره لازم است؟

 
داشتن یکی از  کامپیوتر لپ تاپ یا گوشی موبایل هوشمند  تبلت

در صورت تمایل میتوانید از نرم افزار موبایلی ما استفاده کنید

نحوه ثبت نام

1 در سایت ثبت نام کنید

2 در آزمون تعیین سطح شرکت کنید

3هزینه ثبت نام را واریز کنید

4 با ما تماس بگیرید:

02144436838 ۱۷تا ۲۳

09010000609 مشاوره

09010000305 پشتیبانی سایت

هزینه ثبت نام ترم 3 ماهه:

پکیج طلایی: بهره گیری از تمام امکانات سایت و ارتباط مداوم با استاد راهنما: 320 هزار تومان

پکیج نقره ای: بهره گیری از تمام امکانات سایت . استفاده از مشاوره های استاد راهنما 120 هزار تومان

پکیج برنزی: بهره گیری از تمام امکانات سایت . خودخوان 70 هزار تومان



قیمت دوره های مجازی زبان انگلیسی در آموزشگاه مجازی زبان انگلیسی

پس از پرداخت شماره رسید خود راهمراه با نام و نام خانوادگی و عنوان ترم مورد نظر به 09010000609 پیامک کنید



نحوه پرداخت:

1- از صفحه اول سایت آنلاین پرداخت کنید

یا

2- کارت به کارت اینترنتی یا از بانک یا عابر

شما می توانید مبلغ را به یکی از حساب های ذیل (قابل واریز از سراسر ایران) به نام آقای حمید رضا خادمی کارت به کارت.

بانک پاسارگاد

5022291079584734

 

تعییین سطح به چه صورت است؟

1 ورود به سایت

تعیین سطح

سه آزمون تعیین سطح تستی تشریحی و speaking برای شما آماده شده است

من دکترا دارم بازم باید سطح مبتدی را بخوانم؟

آزمون تعیین سطح مشخص میکند.

 

من برای گرفتن تافل یا آیلتس عجله دارم، کل دوره چقدر طول می کشد؟
سرعت پیشروی در دوره به خود شما بستگی دارد. هرچه بیشتر تلاش کنید زود تر تمام میشود .

 معمولا هر کتاب 3 ماه طول میکشد

سوال:
آموزش اسپیکینگ چه جوری هست؟؟


ایلرنی

شما در طول ترم تقریبا 2 بار در هفته از طریق تلگرام یا سایت ما صدای خودتون رو ضبط میکنید و در کلاس میفرستید. استاد صدای شما رو گوش میکنند .تصحیح میکنند و ایرادات تون رو براتون میفرستند

پکیج طلایی به این صورت هست- پکیج نقره ای تصحیح اسپیکینگ ندارد

دوره داستان  مقدماتی چیست؟

دوره story course مخصوص کسانی هست که سطح زبانی A( پایین) دارند . این دوره به آنها اعتماد به نفس صحبت کردن میدهد. با چندین بار شنیدن و خواندت یک داستان های کوتاه سعی میکنند در تمرین های مختلف داستان را رو خوانی و تعریف کنند. و این کار در حوزه ی speaking , listening به آنها اعتماد به نفس میدهد

سوال:

دوره های تاپ ناچ درس ها به صورت pdf می فرستین؟؟

ایلرنی:
ویدیوی آموزشی فارسی+  pdf کل کتاب+ pdf جزوه ی آموزشی که استاد از روش درس میده: یعنی شما تقریبا لازم نیست نوت برداید همه چیز درجزوه آمده است + .....

سوال:

فلش کارت ها چجوریه؟

جواب:

فلش کارت ها رو هم از طریق سایت و هم از طریق نصب برنامه روی گوشیتون میتونید استفاده کنید

این فلش کارت ها درس به درس به شما داده میشه. که نمونه اش رو میتونید اینجا کلیک کنید و ببینید.

سوال:

منظور از جلسات آنلاین در اکانت طلایی چی هست؟

هر هفته یک جلسه آنلاین روی اسکایپ برگزار میشه که زبان آموز سوالاتش رو از استاد میپرسه و مکالمه انگلیسی خواهند داشت

سوال:

تمرین ها و تست ها چجوری هست؟

جواب:

تمرین لغات در صفحه ی فلش کارت ها قابل مشاهده است

تست و تمرین های هر درس به صورت 4گزینه ای مشابه آزمون تعیین سطح هستند.

سوال:

چگونه مکالمه ی من قوی میشود؟

جواب:

شما بایستی در انتهای هر بخش reading ها را روخوانی کنید و در تلگرام یا در سایت برای استاد ارسال نمایید.

در انتهای هر درس به شما چند سوال speaking داده میشود که شما صدای خود را ضبط میکنید و به انگلیسی به این سوالات پاسخ میدهد

استاد نیز جواب های شما را تصحیح میکند و برای شما صدای خود را  ارسال میکند

سوال:

آیا یادگیری زبان در کانال های تلگرام کافی نیست؟

جواب

این آموزش ها به دلیل بی نظمی و ناپیوستگی برنامه ای مدون برای یادگیری زبان نیستند. و فقط از آنها به عنوان منابع کمک آموزشی میتوان استفاده کرد

آخرین تغییر: پنجشنبه، 21 فوریه 2019، 9:14