خانه / قوانین و مقررات کلاس های مجازی زبان انگلیسی ایلرنی

قوانین و مقررات کلاس های مجازی زبان انگلیسی ایلرنی

قوانین و مقررات کلاس های مجازی زبان انگلیسی ایلرنی

 

قوانین و مقررات کلاس های مجازی زبان انگلیسی ایلرنی

  1. زبان آموز بایستی ابتدا در سایت ثبت نام کند
  2. در زمان ثبت نام بایستی شماره ی تماس معتبر ارائه شود
  3. در زمان ثبت نام ،‌ اطلاعات معتبر وارد کنید.
  4. حتما بایستی آزمون تعیین سطح را  (به صورت رایگان) انجام دهد
  5. قبل از تعیین سطح حتما لاگین کنید.
  6. پس از اعلام نتیجه ی تعیین سطح توسط همکاران :
  7. نوع حساب(اکانت) خود را انتخاب کند(طلایی-نقره ای-برنزی) و اقدام به پرداخت کند
  8. پس از پرداخت توسط یک کانال ارتباطی سایت با زبان آموز در ارتباط خواهند بود(مثل تلگرام)
  9. هر هفته تمرینات به زبان آموز ارسال میشود
  10. در صورتی که زبان آموز تمرین های خود را انجام ندهد. سایت هیچ گونه تعهدی برای ادامه ی خدمات به زبان آموز ندارد
  11. زبان آموز موظف است دوره ی خود را حداکثر ظرف مدت 3 ماه به پایان برساند  در غیر این صورت سایت هیچ گونه تعهدی برای ادامه ی خدمات به زبان آموز ندارد
  12. وجه پرداختی برای شروع ترم- پس از شروع ترم به هیچ عنوان قابل استرداد نمیباشد.
  13. اکانت(حساب) انتخابی بعد از شروع دوره قابل تغییر نمیباشد
  14. پس از پرداخت شهریه زبان آموز موظف است از طریق تماس یا پیام یا تلگرام شماره رسید پرداخت خود را به ایلرنی اعلام کند
  15. در صورت هر گونه خطا در هنگام پرداخت و عدم بازگشت وجه با زرین پال تماس بگیرید.
  16. در صورتی که زبان آموز در تمرین ها و آزمون ها شرکت مکند سایت هیچ گونه تعهدی مبنی بر ارائه ی مدرک به ایشان نخواهد داشت. 

    قوانین ضمیمه:

    قانون کلی : این سایت از داخل ایران مدیریت و کنترل می شود و به همین دلیل تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است، علاوه بر قوانین زیر تمامی قوانین رایج در جمهوری اسلامی ایران در این سایت رایج است . با توجه به اهداف سایت، هرگونه فعالیت سیاسی ، مذهبی و مسایلی که با قوانین کشور و انجمن متضاد باشد ممنوع است و در شرایط خاص پیگرد قانونی نیز در پی خواهد داشت.

     

    قانون شماره 1) تمامی کاربران می بایست در هنگام ثبت نام در سایت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب، اكانت آن كاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد و دسترسي ایشان به تمام قسمت هاي وب سايت قطع خواهد شد همچنين پس از عضويت امكان لغو عضويت توسط كاربر و يا مدير وجود نخواهد داشت.

     

     

    قانون شماره 2) کاربران سایت می بایست در هنگام ارسال نظرات در وب سايت از کلمات مناسب استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب ، اكانت آن كاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به تمام قسمت هاي وب سايت قطع خواهد شد.

     

     

    قانون شماره 3) این سایت محلی جهت رد و بدل اطلاعات در رابطه با اهداف سايت می باشد. پس لطفاً سعی کنید مطالب خود را در رابطه با این موضوع و يا با موضوعات وابسته به آن ارسال نمایید.

     

     

    قانون شماره 4) مسئولیت مطالب و نظرات ارسال شده توسط کاربران به عهده خود ایشان می باشد و لزوماً نظر و یا مطلب مسئولین سایت نمی باشد.

     

     

    قانون شماره 5 ) لطفاً از ساخت بیشتر از یک حساب در سایت جداً خودداری فرمایید. در صورت مشاهده بیشتر از یک حساب از طرف یک کاربر ، تمامی آنها در اولین فرصت حذف خواهند شد و و دسترسي وي به وب سايت قطع خواهد شد.

     

     

    قانون شماره 6) مباحث مربوط به کارهای غير قانوني، خلاف شرع و كلا مسائلي كه بر خلاف قوانين رايج كشور ميباشد  و مسائلی که باعث آزار و اذیت دیگران شود اکیداً در سایت ممنوع می باشد. در صورتی که غیر از این عمل شود آن اكانت در اولین فرصت حذف خواهد شد.

     

     

    قانون شماره 7) در قسمت نظرات ميتوانيد سوالات خود را كه مرتبط با مقاله منتشر شده است مطرح كنيد لطفاً در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرمایید. بدین معنی که در صورتی که سوالهای گوناگونی دارید ، آنها را در چندین ارسال مطرح نمایید و از مطرح کردن تمامی سوالات در یک ارسال خودداری فرمایید .

     

     

    قانون شماره 8) لطفاً در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گیری الفاظ و جملاتی که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری فرمایید. این را بدانید که این سایت محل آموزش است و کسانی هستند که سوالهایشان بسیار ابتدایی می باشد. لذا از به کارگیری کلماتی که باعث شود کاربر به جای گرفتن جواب سوال خود دلسرد شود اکیداً خودداری فرمایید.

     

     

    قانون شماره 9) لطفاً در صورتی که جواب یک سوالی را نمی دانید از ارسال مطالبی که باعث شلوغ کردن آن ارسال ( یا سوال ) شود خودداری فرمایید.

     

     

    قانون شماره 10) از نوشتن نامه هاي تجاري و يا تبليغات تجاري یا انتشار آدرس وب سایت یا ایمیل یا تلفن یا… پرهیز کنید.

     

     

    قانون شماره 11) از نوشتن يك سوال در قسمت هاي مختلف خودداري كنيد.

     

    قانون شماره 12) مسئوليت هر گونه ارتباط ميان كاربران اين وب سايت صورت ميپذيرد صرفا به عهده طرفين مي باشد و اين وب سايت هيچ گونه تعهدي نسبت به این موضوع نخواهد داشت.

     

    قانون شماره 13 ) در صورت مشاهده هر گونه بي احترامي به كاربران ديگر و مديران و مسئولان سايت با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي وي به وب سايت قطع خواهد شد.

     

     

    قانون شماره 14 ) تغيير نام كاربري فقط توسط مدير سايت مجاز است . چنانچه تمايل به تغيير نام كاربر خود داريد براي مديران ارشد سايت پيغام خصوصي ارسال نماييد و در آن پيغام نام كاربري قبلي ، نام كاربري جديد و آدرس ايميل خود را قيد نماييد.

     

     

    قانون شماره 15 ) لطفاْ در زمان مطرح كردن نظرات در وب سايت ، به مسايل و قوانين جمهوري اسلامي احترام بگذاريد و از قرار دادن مطالب و تصاوير مخالف با آن جداْ خودداري فرماييد. ضمناْ از نوشتن هرگونه مسايل عقیدتی سیاسی جلوگيري كنيد كه در اين صورت ، دسترسي كاربر براي هميشه به سايت قطع خواهد شد.

     

     

    قانون شماره 16 ) در صورت داشتن انتقاد از یک مدیر لطفا در صورت تمایل به وسیله پیغام خصوصی‌ آنرا برای آن مدیر ارسال نمائید، چنانچه انتقاد و یا اعتراض نسبت به عمل یا رفتار مدیری در انجمن دارید لطفا آنرا فقط از طریق پیغام خصوصی‌ برای سرپرست كل ارسال نمایید

     

     

    قانون شماره 17 ) استفاده از فونت های غیر فارسی در ثبت نظرات خلاف قوانین می باشد.

     

     

    قانون شماره 18) تبلیغ سیستم هایی که به صورت هرمی ، عضو گیری و تبلیغات کلیلی کار می کنند خلاف قوانین سایت می باشد.

     

     

     

    با خواندن این قوانین شما مسئولیت رفتار و ارسالهای خود را در سایت به عهده خواهید گرفت. در صورتی که از قوانین مذکور حمایت نکنید (در صورت امكان) به شما اخطار داده خواهد شد و در صورت تکرار حساب شما از سایت حذف خواهد شد. اجرای این قوانین به خواست بسیاری از افراد و به خصوص به لحاظ راحتی تمامی کاربران ملزوم می باشد.

     

    با امید به اینکه با به کارگیری قوانین سایت و دستورالعملهایی که در آینده به آنها اضافه خواهد شد بتوانیم رضایت شما کاربر گرامی را جلب کنیم. به امید ساعات خوش در هنگام مشاهده این سایت برای شما

 

شرایط ،قوانین و مقررات کلاس های حضوری