آموزش آنلاین Ielts

امروزه با پیشرفت تکنولوژی علاقه افراد به آموزش آنلاین و غیر حضوری افزایش چشمگیری یافته است. به طوری که حتی بسیاری از آموزشگاه های حضوری این امکان را برای دانش آموزان و هنرجویان خود فراهم کرده اند تا در صورت تمایل در دوره های آنلاین ثبت نام کنند. آموزش آنلاین زبان انگلیسی می تواند تجربه ای بسیار شیرین و لذتبخش باشد. زیرا کلاس های آنلاین نه تنها از لحاظ کیفیت آموزش هیچ تفاوتی با کلاس های حضوری ندارند، بلکه اغلب مفید تر هم خواهند بود با آموزش آنلاین آیلتس وب سایت ایلرنی با ما همراه باشید.

با شرکت در دوره های آنلاین زبان انگلیسی دیگر نیازی نیست برای رفت و آمد به کلاس، برنامه ریزی های وقتگیر و پر هزینه انجام دهید. شما می توانید تمام مدت کلاس در خانه روی صندلی محبوبتان بنشینید و با تمرکز کامل از مطالبی که تدریس می شود بهره مند شوید. کلاس های آنلاین زبان انگلیسی محدودیت های مکانی را به طور کامل از میان می برند. به طوری که دیگر تفاوت امکانات آموزشی در شهر های بزرگ و کوچک نمی تواند مانعی در راه آموختن این زبان پر کاربرد باشد.

در طول سال هایی که به آموزش انگلیسی اشتغال داشته ام، به قدری از دوره های آنلاین بازخورد های مثبت دیده ام که تصمیم گرفتم تمامی کلاس هایم را به این صورت برگزار کنم. طبق تجربیات من، زبان آموزان در کلاس های آنلاین استرس بسیار کمتری دارند. با اعتماد به نفس بیشتری صحبت می کنند و به سوالات پاسخ می دهند. همچنین مدیریت زمان جلسات ساده تر خواهد بود، به طوری که دیگر هیچ کلاسی به دلیل عدم امکان رفتن به آموزشگاه، مسافرت های ناگهانی یا تعطیلات رسمی از دست نخواهد رفت. این مساله به خصوص برای کسانی که قصد دارند دوره های آموزشی را به صورت  فشرده بگذرانند، اهمیت ویژه ای خواهد داشت.

پنج مورد از مزیت‌های آموزش آنلاین زبان که موجب تجدید نظر شما در رابطه با آموزش از راه دور زبان انگلیسی می‌شود را آورده ایم:

1.شما  هر آنچه که می خواهید را یاد می‌گیرید:

ممکن است بتوانید برنامه‌ی مد نظرتان را در یک آموزشگاه پیدا کنید؛ اما برای گذراندن آن دوره مجبورید درگیر مسیر رفت‌وآمد شوید. در حالی که با آموزش آنلاین زبان می‌توانید دوره‌‌ای که می‌خواهید را در قالب آموزش آنلاین آیلتس در هر مکانی بگذرانید.

2. راحتی در کلاس آنلاین زبان:

شرکت در کلاس های چند ساعته و نشستن بر روی صندلی‌های غیر راحت را فراموش کنید. با انتخاب آموزش آنلاین آیلتس شما دیگر محدود به کلاس ها و جلسات حضوری نخواهید بود.

تمام نیازهایتان از راه دور توسط آموزش آنلاین آیلتس رفع می‌شود و شما به راحتی از خانه تان به همه امکانات دسترسی خواهید داشت. شما احتیاجی به حمل و نقل عمومی، پول سوخت ماشین، زود بیدار شدن و آماده شدن برای رفتن به کلاس نخواهید داشت.

اما همیشه به یاد داشته باشید که نباید به خودتان اجازه‌ی سوءاستفاده از راحتی موجود را دهید. بنابراین بهتر است که چند ساعت بعد از خواب کلاس خود را شروع کنید و یک یادگیری پربهره داشته باشید. تمام نیاز شما یک میز مناسب و یک صندلی راحت می باشد.

3. یادگیری طبق برنامه‌ای مخصوص شخص شما:

در دوره ها و کلاس های آموزش آنلاین آیلتس شما به صورت شخصی آموزش خواهید دید. آموزش شخصی یعنی زبان‌آموز می‌تواند اهدافش را در زمانی که می‌خواهد کامل کند و نیاز‌های شخصی‌اش برطرف شود.

همچنین سیستم آموزش آنلاین زبان شما را قادر به پیشرفت ریتمیک و مناسب می‌کند. این پلتفرم کاملا زمان شما را ذخیره می‌کند. کلاس ها به صورت زنده و تعاملی وجود دارند و شما می‌توانید بر‌اساس زمان آزاد خود کلاس‌ها را انتخاب کنید. حتی اگر شاغل هستید این امکان نیز برای شما وجود دارد که رزرو کلاس آنلاین زبان خود را برای ساعات شب انجام دهید.

4. هزینه های کمتر:

هزینه های خرید منابع آموزشی ، رفت و آمد میان محل زندگی و موسسه و خصوصا شهریه‌ی بالایی که به ازای هر ترم باید بپردازید از جمله  هزینه های سیستم آموزش حضوری است. شهریه ها در آموزش آنلاین زبان بسیار به صرفه تر از هزینه‌های کلاس های حضوری است.

شما می‌توانید در هر زمان و مکانی، کلاس آنلاین زبان خود را برگزار کنید و حتی ساعت کلاستان را تغییر دهید. در صورت عدم رضایت از استاد، می‌توانید استادتان را تغییر دهید که این امر در کلاس های حضوری امکان پذیر نیست.
همچنین قابلیت انتخاب استاد زبان مورد نظر، از میان اساتید کارآمد از دیگر مواردی است که در کلاس‌های آموزش آنلاین زبان دیده می‌شود.

به طور کلی آموزش آنلاین زبان ارزشمندتر از آن چیزی است که فکر میکنید. می‌توانید اطلاعات مقایسه‌ای بیشتری را با دیدن ویدیو یا پوستر‌های مختلف کسب کنید.

5.آرامش:

بزرگترین مزیت در مورد یک کلاس آنلاین زبان، آرامشی است که افراد در حین این کلاس‌ها دارند. شما بدون استرس برای رسیدن به مکانی خاص و یا مواجهه با انواع مشکلاتی که در مکانی غریبه ممکن است با آن روبه‌رو شوید؛ می‌توانید دوره ‌ی مورد علاقه خود را بگذرانید.

دوره آموزش آیلتس :

IELTS sessions with Dori – Part 1
IELTS sessions with Dori – Part 2
IELTS sessions with Dori – Part 3
IELTS sessions with Dori – Part 4
IELTS sessions with Dori – Part 5
IELTS sessions with Dori – Part 6
IELTS sessions with Dori – Part 7
IELTS sessions with Dori – Part 8
IELTS sessions with Dori – Part 9
IELTS sessions with Dori – Part 10
IELTS sessions with Dori – Part 11
IELTS sessions with Dori – Part 12
IELTS sessions with Dori – Part 13
IELTS sessions with Dori – Part 14
IELTS sessions with Dori – Part 15
IELTS sessions with Dori – Part 16
IELTS sessions with Dori – Part 17
IELTS sessions with Dori – Part 18
IELTS sessions with Dori – Part 19
IELTS sessions with Dori – Part 20
IELTS sessions with Dori – Part 21
IELTS sessions with Dori – Part 22
IELTS sessions with Dori – Part 23
IELTS sessions with Dori – Part 24
IELTS sessions with Dori – Part 25
IELTS sessions with Dori – Part 26
IELTS sessions with Dori – Part 27
IELTS sessions with Dori – Part 28
IELTS sessions with Dori – Part 29
IELTS sessions with Dori – Part 30
IELTS sessions with Dori – Part 31
IELTS sessions with Dori – Part 32
IELTS sessions with Dori – Part 33
IELTS sessions with Dori – Part 34
IELTS sessions with Dori – Part 35
IELTS sessions with Dori – Part 36
IELTS sessions with Dori – Part 37
IELTS sessions with Dori – Part 38
IELTS sessions with Dori – Part 39
IELTS sessions with Dori – Part 40
IELTS sessions with Dori – Part 41
IELTS sessions with Dori – Part 42
IELTS sessions with Dori – Part 43
IELTS sessions with Dori – Part 44
IELTS sessions with Dori – Part 45
IELTS sessions with Dori – Part 46
IELTS sessions with Dori – Part 47
IELTS sessions with Dori – Part 48
IELTS sessions with Dori – Part 49
IELTS sessions with Dori – Part 50
IELTS sessions with Dori – Part 51
IELTS sessions with Dori – Part 52
IELTS sessions with Dori – Part 53
IELTS sessions with Dori – Part 54
IELTS sessions with Dori – Part 55
IELTS sessions with Dori – Part 56
IELTS sessions with Dori – Part 57
IELTS sessions with Dori – Part 58
IELTS sessions with Dori – Part 59

//]]>